What to do?

Jaha nu sitter man här på sitt ass och gör nada igen rå.
Hade tänkt dansa ikväll, men så blir det inte för kan typ inte anmäla mig till den kursen förrän den 18onde eller nåt.
Så sitter hemma och har precis kollat reprisen på Idol from yesterday.
I'm boored out.
Skolan var tröttsam idag. Grymt okoncentrerad så det bara sjöng om det på samhällskunskapen.
Var typ där fast inte med hjärnan. Var tredje sekund försvann jag bort i andra tankar och hörde inte ett piss av lärarens genomgång. -.-
Braaaavo malin! Thumbs up..
.
Men sen bestod eftermiddagen av ett av mina inval - internationella bakverk.
Det gick väl helt okej. Vi fortsatte lite på chokladtårtorna vi började med i onsdags och sen gjorde vi klart de flesta petí choux bakelserna. Ännu ett bakverk som jag personligen tycker är aaalldeles för mycket. Inte gott. :)
Men dom blev bra! (y)
Natta skar sönder halva fingret ungefär, lille stackarn! Så jag fick göra klart allt vi höll på med. Men hon stod bredvid som moraliskt stöd och hjälpte till så mycket hon kunde. :)
.
Igår var jag på bio och såg "Jag saknar dig". Förutom vissa riktigt stela moments och dåliga skådespelare, så var filmen faktiskt rätt bra. :> Riktigt tårfyllda scener fanns med kan man ju säga.
.
Haha, shit vilket tråkigt inlägg. Känner mig som en 40 årig mamma som typ skriver astråkiga saker om livet.
Bäst jag avrundar.
.
Och där har jag avrundat, shit vad jag är trött.
.
peti choux, dock inte likadana som vi gjorde.
.
Peace matha'ackas
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0