Electropop

Tjena
Typ sjuk idag. Förkyld och nu har det rullat upp i huvudet. :/
Känner mig hängig. men w/e.
Kollar på Idol just nu, haha asså han electropopsnubben.. glömde bort honom och nu när man kollar slutaudition så är han där liksom.. vart är världen på väg? haha nej men han är väl cool.
,
wihii, fick mitt mobilskal nu, ska öppna.. ah det var väl okej. Bara vanligt vitt silikonfodral runt.
Fett synd att det inte va helvitt dock. man ser igenom. :/ men aja. haha, fan, ska inte klaga. :)
Ska kolla fler senare!
,
Housen ikväll, askul, men får se om jag pallar. Vill ju. :o
Men nu ska jag kolla klart på Idol och snart äta våfflor som min kära mamma gjort!
Me like. (y)
Talk to ya'll lateh! ;)
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0