Ur funktion..

Det finns ingen annan anledning. Min hjärna måste vara ur funktion!
Idag iaf. Asså på lektionerna i skolan idag-fatta inte ett jäkla piss. Helt borta.
Tänker bara på annat hela tiden.
Först hade vi ansvarsfull alkoholhantering, sen hade klassen estet medans jag drog hemåt till Jakan och optikern för en synundersökning och beställa nya linser.
Missade lunchen och rullade direkt in på projektarbetstiden i skolan igen. Mitt och Nattas projekt kommer bli awesome om det går enligt våra planer! :)
Och efter det, typ ett av världens tråkigaste ämnen-Naturkunskap. -.-
Förstår inte hur jag lyckades klämma fram ett VG i nian.. (y)
.
Slutade vid tre idag och då mötte jag upp Emelie och vi drog hem till mig, hon blev kär i Alfred(ma dog) och sen gick vi på promenix! :) Mysigt, fint väder idag (y).
.
Nu sitter jag bara här själv. Ska snart kolla Idol! Love the auditions! Typ det enda jag kollar på under hela programmet. Sen glömmer jag bort resten. ;)
.
Men ska nog shutta down the data!
c ya!
.
Emelie & moi innan första utgången i augusti!
Affe-är det skönt att sova sådär?
.
Peace!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0