Tjabbatjenahallå

Saknar nicke&mojje/nicke&nilla. Riktigt roligt när man va liten!
haha, aja.
Idag har jag gjort typ nada.
Åkte till praktikplatsen i morse och presentera mig.
Vi kom fram till att jag börjar imorn kl 6 på morgonen. slutar runt tio..
Asså det är väl bra egentligen. då har jag hela dagen kvar att va ledig (y) !
Men trött kommer man va. House ikväll! :) Ska bli asnice, men man blir alltid helt slut på Viktors klasser. Love it! ;)
Men lär vara trött imorn bitti.
.
Men nu ska jag bara typ fixa lite inför lördag då mammas 50årsfest är. Köpt massa ingridienser.
Ska göra 4 tårtor imorn, så det lär bli fullspäckad dag. (y)
.
Men ska fortsätta hosta bort halsmandlarna och sen hörs vi senare!
.

.
Toodles!
/Malin

Kommentarer
Postat av: SJ

Vem har gjort din bloggdesign? har du gjort den själv, sjukt snygg :)

2011-09-08 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0