SHO!

Sitter vid nya skoldatan - ascool é jag!
Inte den bästa datan kanske, eller min vanliga laptop är finare. :) Men den funkar.
Sköna tagnenter, som säkert kommer gå sönder, men anywaayys.
Det är tydligen en film vi ska kolla på just nu.
Sitter i klassrummet, men kollar inte. Uppfattade inte att man skulle kolla förrän jag stängde av musiken. hehe woopsii.
Men aja, det är nån film ala Agneta så det är väl som vanligt-nån gammal film med gammaldags språk och jättepoetiskt. :)

Btw, har precis gjort Godstart.se till min startsida, och tycker fler borde göra desamma. För då skänker du lite pengar varje gång du går in på internet, eller sidan, till någon organisation du själv väljer. :)
Man skänker inte så mycket, bara några ören, men om du har det hela tiden så blir det ju en del till slut. (Y)

Men ska väl försöka paya lite attencíon till lektionen!
Talk to ya lateeh så kan jag skriva lite mer!



Tjareåå
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0