Massa choklad

Helloo
Idag har varit en okej dag. Började lite dåligt bara.
Eller ah, hade kondis som första lektion och inget ville gå som jag ville att det skulle gå + att jag var fett trött.. ingen bra kombination kl 8 på morgonen.
Men wellwell, blev bättre när man piggnat till lite osv.
Vi gjorde chokladtårtor, sacher? vet inte riktigt, men ah, alldeles för mycket choklad för min smak.
Chokladtryffel, chockladanslag, chokladchokladchoklad över hela.. sen marsipan.
Eftersom allt gick dåligt med tårtan så tänkte jag "wathaheck" och gav upp tanken med att försöka få den fin, så jag gjorde marsipangrisar och blad och la på tårtan. Perfa! ;) (y)
.
Resten av dagen var rätt ointressant förutom att vi snart kommer få våra datorer och att Idrotten verkar bli nice i år fastän Linda inte jobbar kvar. :)
.
Men nu sitter jag bara här framför datan och tv:n och ska snart äta middag. :)
Poppingen börjar ikväll också! Moi och Emelie ska självklart gå. Nu jävlar ska vi lära oss! :D
Men ah, har inte så jävla mycket intressant att säga idag.
C ya!
.
Finfina grisar!
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0