Lock?

Helloo
Har inte uppdaterat så mycket senaste veckan, eller helgen? vet inte, men har inte heller gjort så jättemycket.
Lördag-Spenderades först i gymmet och på promenix med Emelie på dan. På kvällen skulle det blivit utgång men det blev snack på Max och fik i stan med Laura, Steve, Maele och Simon. Sen också fler. :) Myskväll/natt!
Söndag-In till stan med Laura och hennes syrra, kolla runt. Sen mot Danscompagniet för första träningen med training teamet. Det var rätt bra. Skönt att dansa lite hip-hop/street och allmänt bara träna. :) Efter åkte vi in till ett jam som befann sig i Kulturhuset. Efter så drog vi många och åt på Max again. (y)
.
Måndag-Skola, typ inte så mycket som hände. inte mer än vanligt liksom. Eftermiddagen/kvällen spenderades med Linnéa. :) vi lallade runt vid outlet och sen kollade jag på ny mobil. haha min vanliga, som varit på inlämning nu, kunde dom typ inte laga. haha, "vätskeskada".. ah.. hehe. Men slutade med att jag köpte en Samsung Galaxy S. :) Finfin. Fick också min födelsedagspresent i efterskott av Linnéa (och hon fick hennes), vilket var "Cornelis" filmen, awesome! <:
.
Tisdag-Inte mycket hände idag heller. Började dagen i gymmet hos sjukgymnasten :). Det gick bra och vi märkte att jag redan stärkt upp mina ben lite. But yet, there's a long way to go. eller ah kanske inte jättelång ändå, så länge jag sköter övningarna. :) Fick en till för fötterna också, asbra. ont i högra typ asofta.
Men i skolan gjorde vi inte mycket. eller hade typ två prov. didn't kna, h3h3h3. Eftermiddagen tror jag inte jag gjorde så mycket. haha
.
Idag-Hade kök till att börja med, fan vad dåligt humör jag blir på hela tiden i skolköken. Asså så steril miljö, det finns inte tillräckligt med redskap. vet inte hur många gånger jag satte f*tt framför ord under den lektionen. Allt gick verkligen dåligt. Hatar att använda det ordet. så fult. aja, sen typ hade vi mentorstid, sen idrott.. fast inte fysiskt utan teori. BAJS. asså dålig dag i skolan okej. dålig mat också.
Jag och Bells hade dock lite roligt med hennes mobilkamera+funktioner på mentorstiden. you'll see.
.
Nu sitter jag hemma och har kollat lite Idol som jag missat.
Ska snart göra mig iordning för att börja röra mig mot Östermalm. Popping & Locking idag. hoppas vi kör locking snart, skulle va askul. (:
.
Meeen här får ni lite bilder så hörs vi kanske imorn!
usch praktik.. tidig morgon.. pallar inte!
*****
.
haha trött bild, direkt hemkommen efter en lördagsnatt i stan.
.

.
Idag:
mongon nr1

mongon nr2
.
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0