Jahapp

Det tog slut för mig och Jocke i onsdags.
Kommer inte dela med mig om varför men ah.
Kommer sakna honom..
Får se hur det blir i framtiden dock... kanske inte är totalt kört. vet inte.
.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem från leeds.
Bara haft en skoldag i onsdags, sen blev jag ledig torsdag fredag.
Igår så var jag ute med Laura, Emelie plus massa fler på klubben Nype.
Behövde tänka på annat. Jobbigt att sitta hemma och tänka på allt.
Det blev en rolig kväll trots att jag var beredd på att den skulle kännas skit för min del.
Men med sköna människor kan det inte bli dåligt. :)
.
Men va uppe hela natten, sov dagen, kom hem nu typ kvart i åtta ikväll efter att ha ätit på Fridhemsplan med Laura. :)
Ska ta det lugnt nu ikväll. Lär inte kunna sova så jäkla mycket iaf. :/
.
Men hare så bra så länge peeps.
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0