Hej jag är sjukt dålig på det här med uppdatering.

Som sagt..
Men tänkte bara uppdatera liite nu, fast det lär väl bli lite längre som vanligt.
Men ah, i helgen har jag gjort lite grejer jaa.
Fredag-Hemma, halvsjuk, åkte till ragga/dancehallen på eftermiddagen iaf och sen på kvällen så drog jag med Laura och Emelie till ett dancejam på Mariatorget. :) Det va nice. Avslutades med en battle typ. Helt awesome final. Spänningen i rummet asså - helt sjuuk! Dom va helt sick! Asbra! :)
Missade sista tåget pga att jag hade helt jättedålig tidsuppfattning, så blev nattbussen hem. -.- bajs.
  
Lördag-Åkte med Stina till outlet och gick runt lite samt käkade. Sen gick vi promenad mot Säby, såg en asäcklig huggorm, kollade hennes mormors kolonilott och sen gick vi hem till hennes mormor vid mig och fikade. :) Efter det gick vi hem åt varsitt håll och fixade oss. Sen drog vi mot hennes mammas place ett tag innan vi drog till Kungsängen och hängde med Johan på sportbaren. (y) Efter det drog vi tillbaka till Jakan och MP. första gången jag var där.. ah, asså helt okej. Eller asså hade roligt för va med roliga människor. <: Sov hos Staina.
  
Söndag-Drog från Stina, hann va hemma nån timme innan jag drog mot Östermalm och dansen. Haha fast ah, sket i den klassen av en anledning jag inte tänker ta upp. Men kan ju inte ta den jag ville ha från början för den krockar med tt klassen. :/ Aah, gick runt lite i stan fram tills typ fyra då jag drog mot danscompagniet för träning med  t-teamet. Gick fett dåligt för kände hur jag var helt slut i kroppen och trött i huvudet. Hade bara ätit lite yoghurt vid typ 12 så ingen energi alls. bra skit! nee men asså när jag kom hem.. jag tror aldrig att jag tyckt att köttbullar och makaroner varit så gott som då! Herre.. asså när man är hungrig! Tack mamma <3
   
Måndag
-Hände inte så mycket. Typ i skolan, hade första kökslektionen denna terminen som jag INTE blivit sur på! :D helt otroligt, men tror det var för att vi hade musik! Direkt när Avicii's Levels drog igång kändes det bättre. (Y) Sen käkade jag, Natta och BeckaTasty's i centrum. (: asgod macka åt man dåra. Sen blev det hemåt, chilla lite framför Johan Glans "World tour of Skåne" och efter det åkte jag ut och övningskörde med pappa. :) Det gick faktiskt förvånande bra! Kände mig typ lite mer haj på bilen.. peppar peppar ta i trä.
   
Idag-Skola som vanligt. sitta och måla på papper med potatis och grejer, haha askul. Sen hade jag typ AA prov, haha som också gick förvånande bra för att inte ha pluggat! (y) Sen vare asäcklig lurre så gick och va hungrig.
Sen hade vi projekt och sen NO. Haha första lektionen jag hängde med på! Shit, asbra är man ju! Nejmen tror det var för att det var om rymden-ganska intressant tycker jag. :)
Sen åkte jag och Natta hem till mig, got my stuff och drog hemåt till henne i Skolsta! :D Och här är jag nu!
Fett fint hus. asmysigt. Känner igen mig somfan, inte så jäättelångt ifrån mitt landställe typ.
   
Men snart ska vi nog äta och sen ikväll ska vi bada bastu serru! ;) Asniiice
Vi hörs imorn eller nåt! 

yesterday

  
Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0