Onsdag

Well shuhuleluhulu.
Den här veckaan, hittills, har varit räätt så bra. :)
I måndags så var jag suuupertrött i skolan. På eftermiddagen drog jag, Natta och Beckebeck in till stan. dom inhandlade lite saker och jag gjorde följde efter, haha. Nee men sen åt vi och sen skyndade jag mig mot kallhäll med Laura för vi gick på en audition till att dansa bakom en tjej som heter Blenda, duktig sångerska, länkar hennes singel längre ner. :) Men Emmie, Rosman och Tracy dansar redan bakom henne och hon har sett mig och Laura dansa lite så hon tyckte vi skulle komma på audition, och det gick bra och nu är vi part of the team. ;)
Ska bli skitkul. :) med gig och allt. Thank you for having us!
-
Sen igår-dagen började med besök hos sjukgymnasten, det gick bra, har blivit förbättringar, bara fortsätta träna nu. <:
Sen skolan, innan lunch hände det inte så mycket. Vi skulle haft nån föreläsning om droggrejs, men han som skulle hålla i det kom inte. x) haha.
Efter lurren vare tråkigt som vanligt och sen gick vi och fikade en sväng efter skolan, jag, Beck, Jenny och Sara. myspys.
Chillade hemma resten utav dagen. Fööööör kallt ute, riktigt skitväder.
-
Idag är jag hemma från skolan. Är lite krasslig, kände att jag aaldrig skulle palla både kondis och idrott idag, så stannade hemma. Måste dock gå ut senare, Madeleine fyller imorn så måste köpa present!
Apropå födelsedagar..
-
<3Grattis Bullebulle som fyllde igår och Grattis Tess som fyller idag! :D<3
18 år nu!

OBSERVERA: Dessa bilder är tagna för ett antal år sen. ;) They're gonna hate me. :)
Emilie

Tess


Blendas låt
http://www.youtube.com/watch?v=pPI2AWYW1aM

Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0