Chillsöndag for real..

Sho mään.
Inte uppdateraat på ett tag, otippat? ne.
Men den här helgen har varit feeett bra må jag säga.
Fredag-Praktik, sen dans, sen typ in till stan, kolla på "Rap-it-up". (Rap-Battle) Gryyyym beatboxare som performed! Sen efter det drog jag, Laura och Maele till Lion-bar ett tag innan vi mötte upp Emelie, Rosman och Isaak på Kungsgatan för att dra till Pure. :) Var nice, Jamalde som dj kunde inte gå fel. (y)
Sen blevre hem och sova!
Lördag-Vaknade av att Emelie ringde mig kl kvart i tre. blev aasförvånad över att ingen väckt mig hemma. sover aldrig så länge, haha. Men sen tog jag det sjukt lugnt, kollade cityakuten och fick ååårets julkänsla på ett avsnitt. :) myys. Sen drog jag och emelie hem till Laura på filmiskväll. (: Vi kollade på "Stomp the yard" och sen kom Maele och Isaak, Emelie drog tyvärr hem :( och då kollade vi "Kung fu panda 2" och efter det "Malibus most wanted". ;) haha sjuuuk film.
Söndag-Vi satt ju uppe hela natten så ah, sov en del av dagen, sen tog vi det lugnt, kollade en stand-up show av Kevin Hart, awesoooome asså sevärd somfan! "Seriously funny".
Nu har boysen dragit och jag och Laura ska äta mat. :) Asså lauras mamma och syster.. love'em! så söta!
Men gotta go!
¨
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0