Charlie and the chocolate factory

Tjena.
Fett länge sen jag uppdatera I know I know.
Har inte hänt så jääättemycket nytt. Orkar inte berätta så mycket.
Skriver mest här idag för att jag känner att det har varit rätt slött på skrivandet. hehe :)
Men det ska det bli ändring på!
Haft långhelg iallafall!
Ledig från praktiken torsdag, fredag, sååå ah, igår kändes det inte som att jag skulle till nån skola idag, haha, kändes typ som att jag slutat eller nåt. ;) I wish.
Men har under dom här dagarna dansat, varit ute, färgat Emelies hår mm.
Bra dagar iaf!
Idag har jag varit i skolan, inte gjort så jättemycket. Efter blev det till hoodet med Bells. Hon skulle ta körlektioner och jag skulle fixa lite grejer på tha bank.
Sen gick vi och fikade när hon var klar, och efter det gick jag hem.
Har bara chillat hemma, kollat lite Cityakuten, börjat korra till en låt, sen bah tv.
Just nu kollar jag på "Charlie and the chocolate factory"-fast den gamla/första versionen. :) Haha, fett myys, lite mer musikal lite då och då över det hela, men samma grej ändå. <: hihi
,
Ska nog sova tidigt ikväll.
Imorn blire skola som vanligt och sen imorn kväll ska jag och Emelie på ett möte om hur man blir volontär och lite sånt. Ska bli kul och intressant tror jag. :)
,
Meeen I'm gonna get back to tha movie.
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0