Wesh

TJA.
Här sitter jag hemma hos Jocke och är trött.
Det har varit en sidådär vecka måste jag säga.
Gjorde mitt tal i torsdags och läste det i fredags. Skrev om dans, shiit otippat. ;)
Men ah, tror det gick rätt så bra. (y)
Tog också bort mina stygn i fredags, från leverfläcksbajset.
Är nu lite öm precis på dom ställena.
I torsdags var det asnice på dansen :).
Vi körde mycket styrka, vilket iofs var lite jobbigt eftersom jag hade världens träningsvärk från i onsdags då jag gymma med Emelie. :) Det var btw asnice det med! längesen!
Men ah vi var inte så många på dansen i torsdags heller så vi kunde försöka synka dansen mer, nice. :)
MEn ah, orkar inte skriva mer, ska snart äta frulle.
GOODBYE PEOPLE!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0