Weell heelloo again!

TJA
igen
Sitter hemma hos Jocke och kollat Champions League finalen mellan Barcelona och Manchester United.
Barca vann. bajs.
Gillarom inte asså. Dom är såna mesar med filmningar var femte sekund + att Messi är ful som få.
fugly as u can call it.
Meeen asså det är helt sjukt vad jag inte riktigt bryr mig om vem som vann för jag är så jääävla sugen på att göra nåt!
Hitta på nåt kuul!
Fan asså, det var fan mer än ett halvår sen jag har varit riktigt pepp på att hitta på nåt, typ dra nånstans och bara umgås med folk eller whatever, typ dansa loss. men fan, just när jag är så sugen finns det inte ett jävla piss att  göra.
bajsbajsochåterigenbajs.
Blir väl till att sova.
NEJ!
inte sova än.
Aja, men inte fan ska jag hänga kvar på bloggen nu. SKA hitta nåt att göra istället för att sitta och kolla när Jocke och Danne spelar fifa.
men ah, hejdå.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0