SHO

Jaa senast jag uppdaterade var i lördags, då jag var uttråkad.
Men igår så hände inte så mycket på dagen, typ åkte hem från Jocke och sen bara tog det lugnt. :)
Eller köpte blommor och en sån där liten daimtårta till mamma eftersom det var mors dag. :)
Hon förtjänar ju egentligen mer än lite blommor och nåt gott, men det är iaf någonting, bara för att visa att jag verkligen uppskattar henne. Hon förstår än alltid så bra och hon dömer aldrig eller nåt. Hon är så snäll och tänker alltid på alla andra innan sig själv. <3 älskar mamma och vet inte vad jag skulle göra utan henne<3.
Jag hoppas du också haft en lika tur som jag och har en mamma som alltid finns där för en. :)
.
Men igår kväll var det dans som vanligt, och det gick bra, vi körde Ponytail och satte lite placeringar. Nu är det bara att alla försöker träna på korrarna  och cleana allt :). Vi fick höra mixen igår också.
Men ah, tror det kommer bli bra! (y)
Sen gjorde jag inte mycket innan jag gick och sov.
.
Idag har jag gjort lite pilates nu innan jag åt frulle. :)
Sitter och kollar lite Vakna med The Voice, men ska väl snart fixa mig inför skolan.
Börjar 10 med kondis.
.
Men Tjarå!
.
Bild från förra året i Örebro!
.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0