Me and my drum.

Tjena!
Det har inte hänt så mycket sen jag sist uppdaterade.
I torsdags hade jag en rätt soft dag i skolan.
Sen på kvällen hade jag dans och det var niice. :) Vi typ satte lite placeringar och grejeer till en dans.
Tror det blir bra den 11:e.
Kom gärna och supporta!
Den 11:e i Hagalundsparken, Bluehills avslutningsgrej typ, fast vi uppträder inte förrän på kvällen. :)
Men ah, Det är Audition snart till vår grupp också, läs på bilden längre ner på sidan. ;)
.
Igår var det en fetkort dag i skolan också.
Vi typ hade svenska, lite frågesport på arbetsmiljön, fick sluta tidigare därifrån, åt lurre och sen fick vi gå hem. ;)
Men sen var jag bara hemma och tog det lungt innan jag åkte med Nikita och träffade Laura på Mariatorget.
Det skulle vara ett jam typ, alá Merdean och Mario, och vi dansade ett tag ute på gården osv, men sen typ gick vi in igen och ah, det var rätt stelt på folket som var där. Eller så var det överhypade små f12or som sprang omkring och hällde vatten på varandra. :P
Men ah, efter försök till att få igång det lite drog Laura till Entourage och jag och Nikita drog hemåt. :)
.
Idag har jag hittills inte gjort mycket.
Gjorde Pilates imorse, sen duschat, tagit det lugnt, ätit frulle och nu ska jag snart åka till Jocke. :)
Också tänkt på den här "Me and my drum" från melodifestivalen ett tag så drar upp den här på bloggen. ;)
.
Men ni får hare så bra!
.

.

http://www.youtube.com/watch?v=UonzieycUp4&feature=fvst
.
Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0