Hej jag är sämst.

TJA!
Det var inte igår. och absolut inte i förrgår heller.
Så jävla mobbad jag är.
Här ska man fixa blogg och grejer så används den knappt på ett jäla bra tag, haha, varför kan jag inte bara uppdatera? x) efterbliven? jaa.
shne.
.
Men ah det har väl inte hänt så mycket. Jocken min var i Scottland i typ en vecka förra veckan,han kom hem i fredags. :) saknade honom, men nu är han hemma igen och på onsdag fyller han år! <3
Har köpt fina firre presenten till honom! :D
I think that he's gonna like iit!
.
Men annars kan jag bara berätta lite om helgeen.
I fredags var jag och såg Pirates 4.
Den var helt okej. Asså den var bra som film, men det kändes inte som att den skulle höra ihop med dom andra.
Asså det kändes som att den tredje Pirates filmen, där tog det slut liksom.
och sen kom den här, och ah den var bra, men det kändes inte som att den hörde ihop. Svårt att förklara. ;)
.
Men ah sen sov hos Jocke och i lördags åkte jag typ hem och vände för att träffa Nikita. :)
Vi gick runt lite i stan + åt middag i Kungshallen innan vi drog mot Marikas för att ta två workshopsklasser för Gus! :D
Det var så jäävla nice! Fast var helt slut efter första klassen, men haha det var bara att andas lite och sen köra igen! (y)
Grym träning, fett med inspiration och så jävla kul!
kom hem rätt sent så sov typ rätt snabbt.
.
I söndags vaknade jag rätt sent också och jag sov minst tio timmar, asskönt!
Sen typ tog jag det bara lugnt hela dagen innan det var dans på kvällen.
Det var awesome det med. I like the song we're having right now.
Eller ah, det är en instrumental version av Judas-Lady gaga.
Men ah skitnice.
.
Och idag har jag haft kök i skolan och gjort frukttårtor samt chocolate chip cookies. :)
Sen har jag bara varit hemma och chillat.
Men ska dra nu.
.
De två bästa karaktärerna ur alla Pirates filmer!
GUS


Tårtorna
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0