Grattis Jocke! :* <3

Idag är det Jockes födelsedag, hurrahurrahurra. :)
Sitter också därför hemma hos honom just nu. :) är lite trötter.
Han och Winnie sitter och spelar nåt fotbollsfrågespel på Xboxen.
-
Vet inte när det var jag skrev men igår var det fullt upp.
Var först i skolan och hade kök, gjorde en ful tårta och några äckliga hallonmoussar från nåt jäla konstigt recept.
Men iaf efter skolan åkte jag hem och typ fixade till mig lite, lämnade moussarna plus en halv limpa potatisbröd.
Sen åkte jag till Jocke med en tårta, som var fin, och sen gick vi till fotbollsplanen för det var dags för Balkan match!
Dom förlorade dock denna match, hehe, men dom vann den förra! (a)
Sen gick vi hem till Jocke och åt pastasallad samt fikade med lite nära och kära till Jocke för att fira hans födelsedag som är idag!
Så sov här igår.
-
Idag hade jag svenska kvart i elva och sen hade vi inga mer lektioner.. bra skit.
Fick sitta och vänta tills kl.14 för då hade treorna sin "The M show!".
aah..
Men sen var det bara att dra hem och ställa sig i köket.
Bakade hela eftermiddagen samt kvällen, lite misslyckat på vissa saker så det tog längre tid och jag blev fett sur.
Men kom iväg hit till Jocke nu iaf ikväll. Kom hit med muffins och kakor, sen hans present som var en fin parfym från Beckham och sen fick han en ros också. :) tihi
Åt lite middag här för hann inte äta hemma.
Men ah, det var väl inte så mycket mer att skriva.
-
Imorn blire att snacka lokaler om den kommande stundentskivan... nästa år. ;)
Ni ska få en fett rolig videolänk.
Aja, BYE.
-
http://www.youtube.com/watch?v=zjYSERaXEGI&NR=1
-
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0