Yesterday + today!

TJENA
Igår va nice.
Dansdans med först Merdean och sen Edin. :)
Awesome klasser båda två såklart :)
Rolig första klass och hypad andra klass! (y)
Ni får låtarna här nere!
Efter dansen åkte jag till Jocke, och där kom Eve och Jb förbi ett tag, stannade till typ halv tre, haha. :)
Men trevligt trevligt. Fast jag somnade till lite då och då dock. :/

Men idag har jag bara åkt hem från Jocke, typ ätit, duschat och ah, ska strax dra till DC igen då :)
Idag blir det antagligen två klasser med Daniel.
Och JUSTE, igår köpte jag ny mobil! :) haha det blev en sån där jävla Xperia x10 mini, RÖD, notera, RÖD.
haha, men det är typ den enda mobilen nu med tagnentbord som verkar vara nåt att ha. o:
Och jag har vant mig vid tagnentbord så ah. haha
Aja, måste rulla nu, men här får ni låtarna!
Woop Woop!

Första klass:
"What it is" - Sophia Fresh ft. Kanye west


Andra klass:
"Cockney thug" - Rusko


Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0