Trötter!

Jaa, det har jag verkligen varit idag kan jag ju säga!
Sov hos Jocke igår, men gick och la mig rätt tidigt ändå.
Var trött på praktiken, och på bussen på väg hem bara kände man hur ögonlocken bara ramlade ihop, haha.
Och sen nu när jag varit hemma halvsov/sov jag mellan 4 och 6 och är typ fortfarande trött.
I'm weird. :)
Ah det har i stort sett varit min dag, haha.
Tidigare i veckan har det väl inte hänt så mycket.
Igår efter praktiken blevre att åka mot Bluehill för att möta Laura och filma våra freestyles.
fail dock, för när man kom dit, öppnade med kortet men när man kom innanför dörren så har dom ett stor typ gallerdörr som brukar vara öppen, men nån jäkel hade låst den! hahahah
Så jag och Laura fick åka till Solna UC och låna en sal där som vi kunde dansa i.
Blev fett kort tid dock, för sen skulle vi ju tillbaka till Bluehill för vanliga träningen. :)
Kollade på de olika freestyle videorna från igår.. asså vad håller jag på med på vissa.
Det börjar se bättre ut på dom sista videosarna, men då saknar jag ändå nåt, asså BAJS.
På vanliga klassen hade vi freestyle, haha passande!
Nejmen innan förra freestyleklassen och igår också så har jag hataaaat att köra freestyle.
Men det är roligt på klasserna nu för vi leker så mycket eftersom vi känner varandra. :)
I slutet körde vi först one on one battle och sen crew battle. (y) det var väldigt roligt.
Fast ah jag hatar att varje gång vi kört battle asså dagen efter, som idag, så skäms jag lite för att jag vågade så mycket på min freestyle. hahah asså det kanske såg för jävligt ut liksom.. åh jag bör inte tänka så.. men vaskamangöera!
Nu sitter jag med mamma och pappa och kollar på Let's dance. höhö
Ska nog avsluta här.
Hörs kanske imorn :)
Laura & Jag i Paris
PEACE
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0