TJA

Har man sett på maken - Ny design! hihi :)
Nejmen kände att min gamla var ful, men tror jag ska fixa lite mer på designen senare också. :) Gillar själva "loggan" eller vad man ska kalla det (y).
Tack Jocke för hjälpen<3
Men juste fan, har inte uppdaterat sen typ torsdags? onsdags? vet inte, jag är sämst.
Men hinner inte uppdatera så mycket nu, för jag ska snart rulla in mot stan och möta Nikita för att fika och sen kolla lite Dancebattles på Lava. ;)
Nice niice.
Asså fan jag vill dansa asså.
Haft ett GRYMT bra sportlov med dansen och allt. (y)
Men nu måste jag gåå, hehe.
Vi hörs kanske ikväll.

hahah fin mobilbild från igår, när jag
kände för att attackera Jocke lite. :)
Peace
/Malin

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hjälpen, vadå hjälpen, ALLT, tack för ALLT heter det

2011-03-07 @ 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0