Slowly drifting into a peaceful breeze

Jag gillar låten min rubrik tillhör :).
Idag har jag inte gjort så mycket, typ bara varit hemma och degat lite på förmiddagen.
Sen åkte jag till outlet en sväng för att kolla lite skor, hihi, fast köpte inte mina standard reebok, men ska nog göra det imorn :).
När jag kom hem var det att dra ner till gymmet med Emelie. :)
Det var skönt att gymma fan, även om jag inte tog i så superhårt idag, h3h3. ^^
Men sen har jag bara degat lite till hemma och sen åkte jag till Jocke och här är jag nu.
haha
Ikväll är det Earth Hour gott folk!
Hoppas ni är bra människor och släcker ner hemmet. :)
I'm planning to släcka ner här hos Jocke, mihihi.
Hade först tänkt åka in till Kulturhuset, men så blidde det inte.
Men nu ska jag göra nåt annat än att sitta framför datan.
Kanske vara lite social med min pojkvän, om han slutar spela fifa, haha.
Vi hörs!
Bild på mig och Emelie från Paris!
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0