PARIS, HÄR KOMMER VI!

TJA
Fan nu är det bara två timmar kvar tills jag ska bege mig mot Arlanda  och Paris! :)
Fyfan va niiice.
Fatta vad jag och Tess kommer sitta och peppa i bilen till Arlanda! och när vi är där och allt, på flyget med tjejerna! WOHO
I'm so exited and I just can't hide it osv. :D

Inte lång dag på praktiken idag heller, utan pappa kom och hämtade mig typ runt 11 så vi kunde åka hem och jag packa klart, har inte packat klart än, precis duschat lite, ska lägga ner det sista snart dåå :)
Enda minus är att jag har ont i magen. -.-
men fan, vad gör det när man ska åka till Paris, haha. låter som ett freak, fast ah, då lever jag upp till gruppnamnet iaf ^^

MENMEN nu har jag också laddat in lite music i mobilaa.
Men måste packa nu, kommer inte skriva förrän jag kommer hem från Paris! och då blir det många eller ett låååååångt inlägg som jag antagligen kommer rekommendera alla att läsa, m'm :).

Så nu ska jag gå.
Ha det fett bra här i Sverige så drar jag! ;)
It's gonna be fierce!
untz untz.



SO LONG
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0