Jocke lilla Jocke..

haha, läste precis hans kommentar på förra inlägget.. cepe :)
Annars har det inte hänt mycket asså. :)
Nice i söndags på Lava :) Mycket grymma människor asså.
Flera man kände igen också, plus massa nya ofc.
Kom hem sent dock så det blev lite jobbigt. hade svårt att somna också. Ångeeest med tanke på att det var söndag och jag skulle tillbaka till praktiken på morgonen efter.
Men det funkade rätt bra, var inte så trött på dagen men när jag kommit hem, typ ätit lite minilunch, lagt mig i soffan och kollat ett avsnitt av Desperate Housewives, så blev jag piiisstrött! haha, höll på och VILLE somna i soffan asså.
Men det kunde ju inte gå för sig, för jag och pappa skulle åka till Forex och växla money och sen hämta min resväska från typ källaren längre bort, haha. (y)
Men gryyymt nice nu assååå! Fan det är bara imorn kvar, sen åker jag på torsdag!
PARIS BABY, YEEAH! ;D
Idag har jag förresten inte gjort så mycket, utan jag har bara varit påp praktiken och gjort semlor heela dagen, eftersom det är fettodan. ;)
Fick hem några också, grymt snällt men jag själv tycker inte om semlor, till skillnad från mina kära föräldrar som love it, så det var ju bra :)
Sen var jag bara hemma innan jag åkte till Jocke runt sex-tiden. Vi åkte och åt på Rosina här i Solna. :)
mysigt. :)
Skrattattack på vägen hem, jäkla Jocke, men tack för middagen! :D haha <3
Fan stress imorn och torsdag fan!
Imorn, praktik och sen packapackapacka!
Torsdag, praktik och sen hem så snabbt som möjligt för att dra ihop det sista, checka allt en sista gång och sen bah hämta tess och sen bah dirr till Arlanda yeah. haha(Y).
Nejmen nu måste jag snart sova fan x) haha upp tidigt igen.
Men PUSSPUSS vi hörs imorn, eller torsdag, får se när jag hinner.
Måste lägga upp nåt innan jag åker iaf :)
love the pic
Peace
/Malin

Kommentarer
Postat av: Fellepelle

Hihi hej din lilla bajskorv! :)

Vi måste göra nåt sen när du kommer hem från landet där man äter sniglar. :3

Hoho, hejdå! <3

Ha så kul där borta föresten :P

2011-03-08 @ 22:02:17
URL: http://feliciamoren.blogg.se/
Postat av: Benke

haha, rosina! jag tycker det liger i sundybyberg för att det ligger precis bredvid sundbybergs kyrka!!!!

2011-03-13 @ 06:00:22
URL: http://lifeofarestlessteenager.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0