I wanna go back!

Hejhej.
Förlåt att jag inte uppdaterat, men sen jag kom hem från Paris förra måndagen har jag inte haft någon lust till nåt i stort sätt.
Asså jag vill bara tillbakaaaa!
Fast kul att träffa folk man saknat som vänner och Jocke.. men annars har det varit en riktig skitvecka som varit.
I Paris var det så kuuuul, asså åh!
Kan man ha roligare än vi hade? nee tror inte.
Man kom mycket närmare varandra också i gruppen. :)
Det va så kul att se allt och att bara byta miljö, typ inte ha nån kontakt med omvärlden och ah, bara vara i Paris!
Och Juste Debout! SHIIIIIIT VAD BRA DET VAAAR!
Det höll på i typ 8 timmar eller nåt :)
Men fan vilken jävla inspiration man fick!
Franska "Le twins" vann hip-hop delen i tävlingen!
Verkligen värda första platsen, så grymma!
Kanske drar in nån video på dom här nere, en bild från Paris :)
Kommer inte orka lägga upp så mycket.
+ att det finns massa på facebook snart :)

Men ah, ska snart sova tror jag, är så trött och ah, I need a good night sleep, om man kan få ut alla tankar ur huvudet.

Men aja, ni alla får ha det jättebra!
Hoppas denna vecka blir bättre än den som var.

Vi flickor famför Eifeltornet<3




Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0