Hellohellohello jag är seg.

Jaa det stämmer väldans bra.
Har inte uppdaterat sen i lördags fan. not good.
Jag orkar aldrig sitta vid datan asså, haha.
Men iaf, liten update!
I söndags - hos farmor ett tag, sen dans på kvällen där jag typ landade konstigt på knät så ah, aj säger jag bara.
Sen i måndags, knät bättre men ont i svanskotan, vilket jag fortfarande har.
Man börjar väl bli gammal. ;)
Men ah, praktiken var nicenice.
på eftermiddagen gymmade jag med Stina.
I tisdags, igår, var jag inne efter praktiken i stan och fikade med Jenny, Paulina och Rebecka ett tag.
Sen kom Jocke förbi och sen följde jag med honom hem :).
Vi åt middag och sen kollade matchen Sverige-Moldavien.
Vi vann, bra, men vi va ju egentligen sämst. Vi va så slöa. Man typ såg hur flera spelare bara gav upp och typ nee, nu är jag trött.
Och jävla Zlatan, så överskattad egentligen.
Så fort han spelar i nåt annat lag i nåt annat land så ska han satsa och spela bra, men så fort han kommer tillbaka till Sverige och ska spela så bah lägger han av, typ orkar inte. Dåliiigt!
Men ah, sov hos pojken och sen till praktiken idag. :)
Det var kulkul.
Sen har jag bara varit hemma ett tag och nu på kvällen gymmade jag med Emelie, Emmie och Tess. :)
Det känns bra att komma igång med gymmandet igen. (y)
Men jag sov dåligt inatt så ska sova tidigt, typ snart. ;P
Så ah, ni får ha det så bra så ska jag försöka uppdatera mera!


bajs
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0