Ännu en fet dag!

:D helloo
Bra dag, fast med några minus. (n)
Hemma första delen av dagen, och sen mötte jag LauraMedborgarplatsen runt kvart över fem :)
Vi begav oss till Danscenter och dansade forts för Edin :) SHIIT VAD BRA DET VAR!
asså asnice dans till aspepp låt. (y) Kände mig dock lite seg i kroppen så i början var jag lite lost och i slutet var jag för trött för att sätta allting, haha bra malin!
Så nu är jag trött chey!
Men vi dansade till "Pon de floor" iaf.
Låten här nere for ya'll, spola fram lite i den bara ;)
Igår kommer jag inte ihåg vad den första var för någon låt med på andra klassen dansade vi till "Lie to me"-Ne-yo.
Jag kan slänga in den låten också ;)
Men aja, nu ska jag försöka få mitt hår att torka efter en lååång, asså verkligen lååång dusch i varmvatten :') så skönt efter tränat och varit ute!
Sen måste jag sova. Det är en ny dag imorn.
Då ska jag leta ny mobil om jag orkar och sen blir det tre timmars dans antagligen. Idag blev det bara en och en halvtimmes.
About min mobil. Den har lämnats in två gånger och andra gången sa dom att det är fel på batteriet så vi fick köpa nytt, men fick batteriet igår och den ville inte funka iaf, så vi fick pengarna tillbaka.
Problemet är bara att jag vet för det första inte direkt vad det finns för mobiler nu, och sen, dom jag sett är inget som lockar precis.. haha kräsen! Men vafan, dyra grejer, man måste bli nöjd :)

Men ojoj, här får ni låtarna så ska jag sluta skriva och sova :)

Pon de floor


Lie to me


Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0