WOOPWOOP!

Tjennaa!
Igår vare vi freakz som rocked the house!
Men ah, kan väl berätta lite om dagen också. :)
.
Vaknade tidigt och då var det ut för att övningsköra lite med pappa - innan alla affärer öppnar och det blir mycket bilar osv.
Sen när jag kom hem åkte jag, mamma och pappa ut och cyklade en mil, runt där vid Järvafältet. :)
Skönt med lite morgonträning!
När jag kom hem var det bara in i duschen, äta lite frulle och ta det lugnt ute i solen en sväng med Nikita.
Sedan kollade jag på "Stinsen Brinner"!hahha asså ÄLSKAR Galenskaparna och After shave. Fan vuxit upp med dom teatrarna och filmerna! Love the ironi.
.
Men sen var det dags att rulla mot Solna och Bluehill för att möta upp gruppen. (y)
Cicci sminkade oss och Carro fixade håret på oss, och ah, så här såg jag och Jessica ut efter ett tag.
.
.
Sedan var det bara att vi gick och käka, träna koreografierna, fixa det sista med att fluffa upp hår och fästa alla halsdukar till jackor och sen värmde vi upp!
Efter det var det bara att stå bredvid scenen och vänta på vår tur att gå upp!
Och ah, om ni vill veta hur det gick så ah, för ni som känner mig eller någon annan i vår grupp, finns det en video på facebook ;).
Men ah, jag tycker det gick sådär för min del. Kunde lätt ha gjort bättre nu när jag ser videon. :(
.
Och asså HAHAHA! På det sista, asså SISTA steget i hela uppträdandet så ramlar Jessica sen söta lilla nöten av scenen! hahah älskar att man bara ser henne försvinna på videon. Hon stod liksom längst bak så ingen av oss andra i gruppen såg när hon ramlade, utan det var när vi skulle buga precis efter som vi bah, "Det fattas nån... Vart fan är Jessica?!". haha asså blev fett orolig. För vi såg henne inte på ett tag, vi irrade runt på scenen och kollade bakom och på sidorna och så säger massa runt om typ, "Hon ligger under scenen" och "Hon är borta" osv. Asoroliga!
Men sen kom hon upp vid sidan som ett litet solsken så ah, då började vi typ asgarva.
Hon gjorde inte illa sig eller nånting, men ah, hon skrämde oss!
.
Men sen efter hängde jag lite med Beckebeck och sen kom mamma och pappa och hämtade mig. :)
Var feeett trött, så sov typ dirr.
.
Och idag har jag inte gjort nånting, ligger i sängen fortfarande.
Vet inte om jag ska följa med till min kusins konfirmation eller om jag ska till vår audition idag.
AH juste, alla som älskar att dansa, gillar hiphop stilen osv, kom till Bluehill idag try out för vår grupp, Unique Freakz!
Det är gratis!
Här får ni affischen på den så hörs vi kanske imorgon!
.
.
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0