Woahwoah!

Igår hade jag skolavslutning yeeaah!
Dagarna innan har inte varit direkt händelsefulla!
Men aah, fan nice, igår gymmade jag på morgonen, hade skolavslutning kl ett och sen dans på kvällen, sista innan vi ska uppträda.
.
Sen igår kväll åkte jag och Jocke och träffade massa polare och folk från skolan i Råhlis, för ah, typ många skolor va där eftersom skolavslutning and all.
Aja, det var väl sådär kul. Ibörjan var det bra, sen blev det rätt boooring haha, så vi drog hem. :)
.
Idag hos Jocke var det första vi gjorde att gå ut och gå.
Vi gick typ 7 kilometer och ah, det tog väl 1 och en halv timme :).
Skönt, faaast kände av mina knän som in i hela helvetet.
Har fortfarande ont. Idag verkar dom inte riktigt vilja vara bra. Hoppas dom inte är såhär imorn iaf.
Ska antagligen ha leggins på mig så kan inte ha mina knäskydd.. såå, vill inte ha ont!
Fyfan, lääängtar tills den 20:onde då man får gå till sjukgymnast.. Finally!
Jag har ju varit så seeg på att fixa det, men nu har jag en tid iaf!
.
Aja, nu är jag hemma och jag har kollat lite på tv, nu kollar jag på "Super sweet world class" och hahah, han ser ut som att han är typ 30+. Riktigt ful engelsman.
.
Men nu ska jag väl typ göra nåt annat!
.
TJARÅ
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0