Well hello there ;)

Helloo idag har varit en rätt bra dag :).
Hahaha till skillnad från mitt förra inlägg från igår. ;)
.
Men började dagen med Pilates och sen blev det lite frulle och en dusch osv.
Sen kollade jag första Vänner avsnittet på första säsongen, nicenice. :)
Men sen fixxade jag mig lite och sen åkte jag till Jocke runt halv två.
Var här ett tag innan jag åkte till dansen, som var nice.
Vi körde till hip-hop changed, och jag tror, ifall alla övar hemma, att det kommer bli brabra!
Vi snackade lite kläder också i slutet av träningen och det lär bli nice. Tänker dock inte berätta vad det är förrän på den dagen!
Så kom och stötta den 11 juni, nästa lördag, i Hagalundsparken, på Hagalundsdagen, på eftermiddagen/kvällen, runt 6/7 tiden kanske ;).
.
Men ah, glöm inte heller Audition till våran grupp, NÄSTA söndag, den 12/6 Bluehill i Hagalund, Solna, Om någon skulle vara sugen att testa! Det är lätt värt det. ;)
.
Men ah, nu har jag varit hos Jocke ett tag igen och är fortfarande här dåra, fick typ superkramp i magen förut efter middagen. Bajsmage, det är nåt fel på'ren.
.
Men ska kila nu, ska kanske gå promenix med Jocken! :)
.
PUSS
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0