TJA

sorry att jag inte uppdaterat på hela veckan, men har varit typ helt slut när jag kommit hem och inte hunnit på morgonen under dansdagarna, och sen efter så har jag varit lite småsjuk så bara inte pallat, haha.
Men ah kan berätta lite om stilarna jag dansat i veckan och vad jag tyckt.
.
Disco-Hade med någon som hette Alexander(?) tror jag, osäker. Första gången ever jag provade på det, haha och det var faktiskt rätt kul. ;) Men var bara med en gång-näst sista dagen-sen blev jag lite halvsjuk så orkade inte. Det tar ju en del på krafterna.
Hip-hop/Street- Först med Alex och sen med Amir. Det är ju kinda what I do så ah, nice.
Ragga/dancehall-Körde sista dagen med Amir. Tänkte prova tidigare i veckan, fast med Valdés.. och ah, tappade lusten efter en liten stund, för alla kunde redan korren och jag hade ingen energi till att försöka, haha. Men när jag körde i torsdags kommer jag ihåg hur kul det var att gå på dancehall förut! :) asbra låt också.
Street fusion-Aldrig kört förut och hade den med Amir alla dagarna. Askul faktiskt. Riktigt roliga klasser.(y)
Waacking-Hade med Björn. Dock bara två och en halv gång av fyra dagar. Fett synd, för det var riktigt kul! :( :)
Popping-Med Isse. Shiit vad svårt det är! Typ en av de svåraste dansstilarna in the world. Men det var rätt roligt att prova på :). Körde varje dag. Fick lära oss lite teknik till flow-grejer också. Och sen teknik till hur man lär sig poppa såklart. ASSVÅRT, men kul! :D
Krumping/freestyle-Hade med Mario första dagen, sen tog dom bort den. :( Det var feett kul och det var en av grejerna jag valt som typ "jag verkligen ville ha" under veckan. men nej :(. assynd för det hade varit feett kul.
Kanske kunde komma på någon sån klass nästa vecka iaf. För då är det tillräckligt många elever. :)
Men ah, tror det var alla stilar jag provat på. :) ASnice.
.
Och ah, sen i fredags-midsommar, tänkte jag eller nån annan i min familj typ inte ens på att det var midsommar så vi firade den inte på nåt sätt. :P Inte käka vi någon mat som kanske visar lite att ah, midsommar. x)
Lite tråkigt, får en att sakna the old days. Men ah, så gjorde inte ett piss under fredagen-bara låg och var förkyld.
.
Sen igår så var vi och kollade på valpar! :D yeey, vi ska antagligen köpa en liten cavalier (cavalier king charles spaniel) igen-som vi hade förut, fast i en annan färg-en ruby-helbrun. Visar bild här nere!
Jocke kom hem igår också efter åtta dagar i Aya-napa med polers. :) Så jag sitter hos honom nu!
MEn orkar inte skriva mer, blir för mycket, hah.
.
Från sista street fusion klassen
(Bild snodd från miss perdomo- www.duvetperdomo.blogg.se)
En liten sån är det vi ska skaffa!
Toodles
/Malin

Kommentarer
Postat av: Benke

Jag måste få komma förbi och titta på valpen sen när ni skaffarn ;D

2011-06-26 @ 21:43:59
Postat av: Emelie

Haha NEJ jackass sööög ju verkligen.

Fan va tråkigt att inte fira midsommar raaa, inte för att jag gjorde det heh.. SJUKT söt hund, åå kan tänka mig hur SÖT valpen kommer va :D

Ha så mys med pojkvännen din, pussaar <3

2011-06-26 @ 22:57:15
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0