Weell..

Hallo jag är typ trött.
Asså har inte gjort så mycket sen jag uppdaterade sist, typ igår, det var asnice väder, men vad gör jag? sitter inne hela dagen och ruttnar bort framför datan.
Skönt med en liten hemmadag though.. Inte varit hemma på feett länge känns det som.
Men ah, snackade på skype igår med Laura och Ay, asså ååh, saknad fan.
aja, får se, hoppas han dyker upp i Sverige i augusti som han planerat. ;)haha
.
Men idag, ah, inte gjort ett piss hittills heller.
Vill röra på mig. Orkar inte nu. Men ikväll ska man väl dra och chillgrilla i Kallhäll med vänner. :)
aja, nu ska jag väl typ.. vet inte, kolla på ännu en film. haha-tredje för dagen-jag är patetisk. Fint väder idag också.. herre.
Men drar upp liite bilder från veckan, bara för att få in känslan. ;) haha
.
love you Lååura!
Mer bilder på facebook! ;)
.
Peace
/Malin

Kommentarer
Postat av: Laura

WELL OBVIOUSLY!!!!!!!!!!

haha men visst... kollar på alla bilder varje dag typ.

UUFF

Men men ! snart ses vi alla igen tiden kommer gå snabbt

hoppas jag. hehe. Puss på dej! fina bilder spec den på oss haha.

2011-07-07 @ 15:48:24
URL: http://fluffyypics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0