TJA

Hallåå!
Igår var en mysdag i Handen, av alla ställen.
Men var där och solade, halvbadade och bah chillade med Tess, Laura och Steph. :)
det va mysigt, fast vi kom iväg dit lite sent så ah nästa gång ska vi väl försöka vara där tidigare och typ ha med mysfika också. ;)
En massa kort blev det också, från tess kamera. :)
Tog några med mobilen, men ah, kanske lägger upp dom lite senare.
Men sen åkte jag hem till Jocke och myste.
Han hade gjort värsta fiint och grejer. Orkar inte förklara, men det var oväntat!
.
Men idag är jag fortfarande hos Jocke-vaknade för inte så länge sen. :)
Vet inte vad jag ska syssla med idag.. ska nog kolla det där programmet "Pretty little liars" ikväll. Det var rätt okej sist jag såg det. haha, planerad tjej!
Men aja, nu är jag hungrig så..
.
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0