Ledsen chey.

Hej folk.
Jag har inte uppdaterat nåt under den här utbytesveckan, och det beror på att jag haft så jävla kul hela dagarna och inte haft tid för nån dator eller blogg. :)
och nu är det över... :(:(:( skit.
Asssååå jag driver inte, den här veckan har varit fan en av de bästa på sjuuukt länge. riktigt jävla nice.
Och kommer sakna alla!
My homies.
Förhoppningsvis träffas vi i Frankrike nästa år ;).
Jag ska dit iaf! redan bestämt.
Sen ska nog jag och Laura dra till Ay and peeps in Leeds, hahah om vi får som vi vill.(y)

Men ah, ÅÅÅH, vi har gjort så mycket!
fan, nurå? Vad ska man göra nu?
Nu har man haft hela dagarna fullspäckade och inte haft så mycket kontakt med omvärlden-skönt.
Men nu då, nu är det slut och dagarna är inte planerade längre. hahah usch.
Fatta att jag gjort så jävla mycket på tre veckor.
Först Öland, sen The voice och nu det här. Känns som om det varit en eeevighet.
haha, fan älskar alla videos jag och Laura filmat under veckan!
LOVE THEM!
haha we wanna give a shout out to all our fans in leeds ;)
Men här får ni lovely video som jag kommer relatera till den här veckan och några personer hur länge som helst!
So you can run and tell that, homeboy.
http://www.youtube.com/watch?v=EzNhaLUT520
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0