Two days off!

Tjenatjaa!
Igår hände inte mycket, stannade hemma från skolan för mådde dåligt. :/
Skulle ha gymmat på eftermiddagen med Emmie, Emelie och Tess men Emmie kom först på att hon slutade typ kvart över fyra - vi hade tid 5 - och sen kom hon också på att hon skulle ju ha sånglektion efter det x) haha
och det värsta var att vi snackade om det dagen innan att vi vill börja sjunga igen, och hon sa "ah fan imorn har jag ju mina sånglektioner också" - didn't ring any bells for us. hahah duktiga!
men jaja, åkte till Jocke på kvällen iaf. :)
Vi bastade lite och sen kollade vi på Svenska idrottsgalan (y)

Idag skulle jag åka till skolan till typ kvart i åtta i tron om att ha kök, men innan jag ska åka från Jocke ser jag att Becka skrivit igår typ "fan vad skönt, börjar halv 3 imorn" eller nåt, på facebook så jag bah, whaat?
Så jag ringde och väckte henne och fick reda på att Eva, vår lärare, var sjuk både igår och idag så vi skulle bara ha Hälsa lektion på eftermiddagen typ kl 3.
Tre pers från våran klass hade varit på den lektionen, ickeinkluderande mig (a)
Kändes rätt ovärt att åka dit bara för en timme och sen åka hem igen. :/
Men så jag var hemma, kollat lite saker, typ Gossip Girl, Skärgårdsdoktorn, The Hills osv (y)
Snart ska jag röra mig mot gymmet dock för träningen som skulle varit igår med tha bruds :)

Har förresten inte orkat ta några bilder och ladda in dom, så ni får inga ^^ haha jo ni får en bild på mig, inte ny dock men whataheck.
Har också lämnat in min mobil på lagning för att den bara stängs av av sig själv från ingenstans, så har min gamla sony nu :) rätt skönt faktiskt. just fyi.

Aja, ska klä på mig lite work out kläder och så hörs vi!



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0