Tjennnnnnnna!

Idag har jag åkt bräda! :)
Det var rätt kul ibland när det gick bra, men sen i slutet gjorde jag en vurpa, så jag landade typ rakt framåt på magen/händerna och ah, hela huvudet skakades till så fick ont i huvudet, haha, så vilade lite.
Sen senare landade jag askonstigt på handen så fick jätteont, men var ju liksom tvungen att komma ner för backen, så jag reste på mig och skulle åka ner resten, men på väg ner ramla jag en gång till på handen, så AJ!
Så jag vilade lite och sen bestämde jag mig för att avsluta för dagen och gå hem, men mamma och pappa var kvar i backen ett tag :)
Imorrn ska jag utforska lite och hitta minnen - På skidor! ;)
typ en gammal svart backe jag alltid åkte i som liten, tills jag gjorde en jätte hemsk vurpa och vågade inte mer, haha.
Och så ska jag checka in "Snögubbeborg"! :D hahha så mysigt!

Men nu på kvällen har jag väl inte gjort så mycket.
Märkte att man blev sjuuuukt trött efter en dag i backen, så tog en powernap <:
Sen har vi bara gått och handlat lite på Ica och checkat in "XExperium" - Svindyrt för fan, haha.
Nee, det blir nog inte så mycket köpa här uppe. (n)

Juste, måste bara säga en sak om den där filmen "Tron" jag såg, som jag glömt, men kom på genom Beckas kommentar - Det typ enda bra med filmen var att Daft Punk hade gjort musiken till filmen :D och så gillade jag han klubbkillen ;)

Haha, hittade en bild från i fredags på kameran, som jag laddade in i datan, på våran väldigt givande Religionslektion... or not, haha (y)

Bild på den lektionen och en ful schleten bild på mig från denna dag får ni!
För nu - gotta go, ska kolla Guldbaggegalan! ;) hihi

Religionslektion (y)
 

Flätor is a måste nästan, om man inte vill ha hår som står
överallt så fort man råkar dra av mössan (y)




Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0