Tisdagen den 25 januari 2011

Jag hade denna dag träningsvärk i princip hela kroppen när jag vaknade.. bra.
Sen gav jag mig ut på skidorna :)
Det gjorde asont till en början att åka, men sen gjorde pappa nåt magiskt med mina pjäxor så att det inte gjorde lika ont och ah, det gick att stå ut med den smärtan.
Och då blevre mycket roligare att åka skidor (y)
Åkte på lite hopp och gupp och grejer.
Sen en asrolig slalomgrejs :>
Men ah, vi åkte typ hem till stugan runt halv fyra tiden, och sen åkte vi ut en timme senare igen ungefär, en liten stund, eftersom det var kvällsåkning idag.
Jag orkade fan inte va ute så länge då asså, mina skenben (?) is hurting like the h to the ell.
och ah, det påverkar typ resten av smalbenet och fötterna så jag går som ett jävla miffo. -.-
Kul det ska bli imorn!
haha nejmen det blir säkert kul, lär glömma smärtan väl i backen. (y)

Men ah, langar en schleten bild från denna dag på mig och så får alla sova så gott, för det kommer jag absolut göra!



Godnatt
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0