Sorry..

det va ett litet tag sen jag uppdaterade nu.. h3h3h3.. I'm so good at this.
Nejmen det har väl inte hänt så mycket, eller ah vad som än hänt orkar jag inte tänka igenom dagarna för att skriva't!
I söndags var jag och träffade lite släkt, det var rätt nice. :)
Kul att träffa dom, vilket man typ bara gör en gång per år, fast ah, två gånger kanske, dono.
Lite stela tillfällen kanske fanns, men fan w/e.

I måndags har jag för mig att det inte hände något.. eller jo, jag gymmade och sen solade med Emmie :)
asniiiice, båda sakerna.
Efter solningen gick vi hem till Tess ett tag och teade(drack te) och snacka skit :) haha
Tisdag-började skolan, gjorde inte så mycket, var i köket, skulle ha tränat den dagen också men det fanns ingen tid i gymlokalen :(
Onsdag-Skola, sen åkte jag och Bells runt lite på skojakt åt henne. Först stan sen Barkaby outlet. :)
Efter det - tillbaka till Solna, hon åkte hem, jag träffade Eve och jb en snabbis innan Jocke kom. <:
När han kom gick vi hem till honom en sväng, sen åkte vi till Vasalundshallen och simmade (y)
dom hade "klassisk afton" mellan 18-21 vilket innebar att det var nersläckt i hela simhallen med massa ljus runt om :) asmysigt<123

Sov hos Jocke, sov fan för länge, haha, gick och la oss typ 22 och vaknade runt 7 så ah, haha asjobbigt att gå upp! Blev piggare på dagen sen, men nu är jag fan trött igen, ska nog sova snart jaa00!
Gymmade med Emmie och Emelie nu på kvällen så I need my sleep :) Fett skönt det var att gymma dock!
Vi ska köra igen på söndag och måndag (y)

Men aja, ska fortsätta kolla lite på Vänner nu, så hörs vi imorn! ska uppdatera då, I gotta!
Ni får en skön rätt old låt med Christina Aguilera som I love!
Tänkt på den hela dagen. :) "Soar" heter den<3

Emmie & Emelie



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0