Sista dagen..

Kinda sad :(
Åkte skidorna idag då, hoppade lite på guppen, åkte i slalomgrejset, körde lite gupp i skogen, ah, det var en rätt bra sista dag. :)
Förutom att jag var fett sur i början, för det var några jävla skåningar bakom mig i kön till liften som körde på mina skidor hela tiden.. ÅH, var så jävla nära på att bara vända mig om och säga några väl valda ord, men dom var inte värda min röst. Den är för fin. sajk. :) haha

Men ah, kändes lite tråkigt att lämna in skidorna förut :( inte åka mer här :( men ah, det är nog inte sista gången jag åker skidor nu i vinter. Lär blir nån dag här och där också :)

Måste plugga också.. FETASTE ÅNGESTEN.. Måste göras, men vart ska man hitta den där motivationen som inte finns? Det där lilla som man kan få ibland att man liksom känner att fan, nu ska jag göra uppgifterna, eller uppgiften. BAJS.

Aja, fick en del fina bilder idag i backen, men orkar inte lägga upp så många så ni får några bara :)

Loooove the sky<3 så mycket vackrare här än hemma


En snögubbe från "Snögubbeborg", haha





Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0