Pain..

Hello, igår var jag först i skolan, lackade ur på min lärare och sen gick jag och fikade med Pauli och Becka. :)

Efter fikan åkte jag hem och hämta lite grejer, och sen åkte jag väl run typ halv 6 tiden till Jocke :)
Var hos honom en stund innan vi åkte och simmade med Becka :)
Så jävla skönt.
Mindre skönt var nu idag när jag vaknade upp med väääärldens pain i mina höftben typ.
Asså hade träningsvärk i magen igår, men asså idag.. helt sinnes vad det gör ont..
Värre imorse, gick som en gammal gumma, haha, typ handen på höften medans jag lunkade fram - Bra malin, Braaaa!
Hoppas det går över tills imorrn, för tänkte gymma lite då igen, med en rejäl streching både innan och efter.
Brukar köra det normalt också men får strecha ännu mer fan.
För detta håller inte. (n)

Men ah, det är ungefär vad jag gjort idag, förutom att faktiskt göra klart en uppgift i skolan! :D yey me!
haha, jag är så jävla dålig! slapp somfan asså.
Kände mig dock rätt duktig när man var klar med den jäkla uppgiften.. tycker inte att den blev så bra, men ah, får väl se, har gjort den nu iaf!
Har massa kvar.. helvetes svenska och religion.. Jävla lärare, kan inte lyssna på vad elever säger heller, utan stänger in sig i en bubbla där hon bara hör sig själv och ser allt från hennes synvinkel och ser bara hennes perspektiv ur saker, och kan inte ens försöka föreställa sig hur en annan människa kan tänka eller vara funtad om man inte tänker eller gör att som hon klarar av. A.K. är de nya initialerna till människan - You don't wanna know.

Men nu ska jag väl göra något mer arbete, eller så ska jag ta en jättetidig kväll och typ göra mig iordning lite lugnt och sen ligga och läsa ett tag, för att sen sova runt nio?
Sounds good? Sounds great ;)
Reeeaaally need the sleep.

Men vi hörs

Langar gammalgammal bild (y)


Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0