okej.

Okej jag uppdaterade inte igår.. eller förrgår, eller vad det nu va. x)
men aja, i förrgår har jag visst skrivit om kom jag på, men w/e.
Igår var jag i skolan.. sen åkte jag hem en sväng, var hemma bara fram till att Bulle kom hem till moi. :)
Vi bakade en tårta (som blev asgod) till Eve eftersom hon fyllde år i förrgår. :)
Sen fixade vi oss lite och begav oss till Johan där Eve fanns gömd och beredd att äta tårta med oss nära och kära (y)
Stannade där typ hela kvällen och sen gick jag och Jocke hem till honom och sov. :)
Han flög upp tidigt idag för att åka på nån grej, och jag gick en sväng till Johan och hjälpte lite med att städa osv och hämta lite saker :)

Sen åkte jag hem och åt lite frulle eller ah.. brunch kanske man borde säga.
Sen kollade jag "Harry Potter - Fången från Azkaban" och snart ska jag på bio med mamma, pappa och syster. <:
Vi ska se "The Little Fockers"
Rätt nice, yesyes.

Men ska äta nån macka nu, för tänker inte äta efter bion, då blir det för sent. ;)



Toodles
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0