Long time no see

TJena!
I fredags så gjordes inte så mycket, fick min ledighetslapp godkänd, thank god!
Fan lite osäkert om jag skulle få det där ett tag.. h3h3h3, men jag kirrare!
Gymmade med mamma och pappa på eftermiddagen, och efter det åkte jag till Jocke :)
Vi var hemma hos honom ett litet tag innan vi åkte in till stan med Eve, Jb och Fredrik för att gå på bio.
Vi såg den där "Tron" eller vad den hette, och ah, den sög, rent ut sagt, haha.
Eller ah, inte min typ av film, men vafan, den va i 3D och hade rätt bra effekter, men varje gång det var någon fight, vilket det var typ hela tiden, så var det grymt ansträngande att kolla på skiten, haha. x)
satt typ och höll på med pappret som 3D brillorna låg i för att inte kolla på bioduken.
Jobbig fiilm - ingen rekommendation.

Men sov hos Jocke sen iaf, och på lördagen åkte jag väl hem runt 12 på dan, för att gymma vid två med Emmie och Emelie. :)
Efter det gick jag bara hem och chillade och på kvällen packade jag till idag!
För idag åkte jag till Säleeen! :D ååh, så länge sen!
ALLT ser typ likadant ut, den stora snögubben i Gustafsbacken och stugan luktar lika mysigt som den gjorde när man gick i typ 3an. :')
Åkte jämt hit när jag var liten, varje år.
Och sen blev det inte av nåt mer, men nu, efter typ åtta år, så åkte jag, mamma och pappa upp hit igen (y)
Min syrra kunde dock inte följa med för hon måste plugga :(

Det gick fett fort att komma upp hit till skillnad från när man var liten.
Bättre vägar säkert, men också hade man inte samma tålamod när man var liten, haha.
Hyrde snowboard tre dagar och sen skidor dom sista tre, men fick ta allt samtidigt, så jag kan skifta lite eller om jag känner att nee, jag vill åka bara skidor så kan jag göra det, h3h3h3 (a)

Men FETT NICE, ska gå på en lite promenix till Ica nu med mamma och pappa, så hörs vi säkert imorn.
Blir säkert några foton då :) kanske..

Bajsfilm (n)


Snögoppen


Peace
/Malin


Kommentarer
Postat av: Benke

VA? Skojar du?!? Tron Legacy var ju awesome! Dock såg ju jag den inte i 3D (3D är bara jobbigt, får ont i ögenen) men den var ju cool! Och Olivia Wilde är snygg! Och Daft Punk är grymma!!

Nej fy skäms Malin!!



Btw, min kusin sa att ni har gått i samma klass förut :D hehe

2011-01-24 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0