Kallt!

Shiiiet vad det har varit kallt idaag!
Mest kallt i liftarna, helt okej i backarna.
Men ingen av mig, mamma eller pappa orkade åka så mycket idag, eftersom det var så kallt och sen åkte vi ju så mycket igår, så iaf jag var fortfarande slut från igår x)
Men imorgon är en ny dag, så då kan man köra mer, för då ska det inte bli lika kallt heller, thank god!
Glömde dock kameran idag, så tog inga kort i backen tyvärr :/
Men ska görat imorn!
Tog lite kort när vi gick till Ica, men inte direkt mycket, så ni får bara nån bild på backe, en bild på mysgata och sen en på moi, när jag kom hem, haha låter så ego, men vafan, min blogg, gillar ni det inte, så behöver ni inte läsa ;)
Fast klokare än att sluta läsa är ni nog ;) h3h3h3
nee skojar bara liite, love you all for reading my blog<3

Jag har asont i mina vader. Just fyi.
Men nu får ni bilderna så ska jag fortsätta kolla lite på "Sveriges Mästerkock" och sen blir det kanske att sova.. eller ah, kollar kanske liite tv till först, men whatever, I'm out!


Love the sky<3



Mysgata


Miffobild, ohyeah

 

Peace

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0