Jag är lite efterbliven..

Och det är jag för att jag inte kan uppdatera ofta. Eller kan och kan, det har inte blivit av (a)
Men  aja, here I go.

Sen nyårsafton har det inte hänt så mycket, eller ah lite kanske.
Nyår var bra, och spenderades hos Eve. :)
Sov hos Jocke den natten, sen åkte jag hem runt fem tiden dagen efter :)
Var bara hemma sen tror jag.
Dagen efter det var det den 2a.. Kommer inte ihåg om det hände så mycket då x)
Eller jo juste, följde först med mamma och pappa till Willys, Ö&B och Stadium, sen låg jag hemma hela dagen och på eftermiddagen gymmade jag med Emmie :) Efter det var det jag som stod för middagen vilken bestod av kycklinggryta med basmatiris och lite grönsaker (y) Fett gott

Dagen därpå, 3e, igår, började dagen med att gymma igen med Emmie :)
Sen drog jag hem, duschade, fixade mig osv, för att sedan dra vidare till Bromma Blocks med Jocke, Jb, Bells och Max. Vi letade present till Jenny, hittade inget där, så jag köpte en tröja och lite blommor. (:

Hemma hos Jenny sen fick jag reda på att hon redan hade en sån tröja, men vafan, då fick hon en till.
Det var helt okej hemma hos Jenny, men var lite trött och så plus att jag skulle gå upp tidigt idag, så jag tänkte att jag skulle med nattbussen som gick 00:57.
Skyndade mig, och när jag precis kom en liten bit ifrån hållplatsen såg jag bussen åka förbi, så jag trodde den var tidig, men tydligen skulle den gått 00:22, vilket jag måste läst fel isf.
Fan vad sur jag blev
men pallade iaf inte stå vid den hållplatsen i en halvtimme så började gå längs vägen hemåt, haha hann komma hem innan den bussen skulle gått. (y)
Jag=Snabb jävel.

Sov dirr när jag kom hem.
Idag gick jag upp tidigt för att åka in till stan och ta allergitest.
haha, jag är i princip allergisk mot allt luftburet x) orkar inte ens rabbla upp allt.
kul liksom.
Efter det gick jag och mamma och åt lunch i Kungshallen. :) Jag åt indiskt och mamma åt nachos :)
Sen gick jag och köpte min fina tröja från Stadium jag suktat efter sen i november.
Den var nu på rean! :D
Bild här nere får ni på den, och sen en bild på mig och dagens lilla outfit vilken jag gillar starkt ;)

Har inte gjort så mycket mer idag, kollade på "Harry Potter & den flammande bägaren" med mamma förut.
Nu kollar jag lite på "Jönssonligan - Dynamit Harry" :D haha

MEn aja, here you go och så hörs vi!

+ ÄNNU finare på, me like a lot




Tja
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0