I'm skiing in tha wind

Det var inte så kallt idag, men det blåste en hel del :/
Och mamma mådde inge bra imorse heller så det blev bara jag och pappa som åkte ett tag, dock inte länge alls.
Óch så har jag ångest, för jag måste plugga sig litte. tyvärr.
sketna skiiiet, jag orkar inteeeee, but I gotta.
Och så saknar jag dansen, vafan sätt igång nuråå!
Nästa vecka..yes!
Fast ah, har märkt att det är något konstigt när jag dansar, eller asså när jag ser videos osv så är det nåt som stör mig, typ ser stel ut? eller för slajmig ut? jag kan inte sätta fingret på det, vet bara vad som måste göras. haha.
Men fan, dagen har varit okej annars, orkar inte skriva mer, inga bilder blev det heller idag.
haha peppe jag låter! (y)
Nejmen hoppas alla haft en  bra dag.



Tjingeling
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0