Fortfarande efterbliven..

haha, asså jag är sjukt seg på att uppdatera här på fina bloggen va, men har liksom inte orkat satt mig vid min data och göra nåt, fast man är hemma.
Lovet har tagit tag i en så man blir slö på alla sätt och vis. (y)
Nemen nu bloggar jag lite iaf om dagarna som varit tänkte jag. :)

Vet inte när senast var men var väl antagligen i tisdags om jag inte minns fel, så vi fortsätter på onsdagen ;)
Så i onsdags gjorde jag inte så mycket på dagen, typ bara var hemma osv, åkte till outlet med mamma en sväng för att hitta "julklappar" åt lite kusiner och kusiners barn - ska nämligen fira sen jul med typ hela släkten på söndag, haha (y)
Det blir ju lite så när man inte bor nära varandra och har olika scheman.
Men iaf, efter det åkte jag till Jocke i typ en och en halv timme innan jag åkte vidare till Uhlin aka Sofia, och hade filmkväll med henne, andra Sofia, KajsaElin :)
Long time no see så det var kul :) <3
lite bilder här, inlägget fortsätter nedanför :)

På väg till Sofia
Sofia, Kajsa & Elin - Finare än någonsin

 Bussen paja så vi fick vänta på en ny (y)


Jag & Kajsa



Sofia & Sofia




Sov hos Jocke mellan onsdag - torsdag, igår, och när jag kom hem då gjorde jag inte så mycket, Men sen på kvällen drog jag till Tess och träffade lite tjejer + Jb, Jocke. :)
Vi typ åkte till Ica och köpte snacks, för att sen kolla på Harry Potter - Halvblodsprinsen på tv.
När den var slut, åkte Eve, Jb och Jocke hem, och det blev jag, Tess och Lina kvar.
Lina åkte sen strax därefter också, så då var det bara jag och Tess kvar :)
Vi satt och spelade lite kort, och så satt vi på hennes balkong som inte är det men jag kallar den det för vet inget annat namn för den, och bara pratade om typ blåsta människor osv, massa rökelser och sånt hade vi också så det var myspys.
Vi spelade lite Guitarr Hero också och sen gjorde vi inte så mycket, typ gick och la oss efter ett tag - blev väl runt 3 tiden kanske :)

När jag vaknade idag åkte jag hem.. otippat va? ;)
nej men varit hemma bara sen dess, inte gjort så mycket.. duschat, kollat på Narnia faktiskt ;) haha och sen nu på kvällen kollade jag på Let's Dance med mamma och pappa, haha :D
Andreas Weise är fan en skön snubbe asså ;)

MEN aja nu ska jag inte tråka ut er nåt mer, utan ska snart skriva av mig lite mer i en annan dagbok och sen blire nog sängen. :)
Men ha det asbra nu peeps!

Vi hörs!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0