Dagens hemfärd!

komisk.
that's the right word for this day. (y)
Vi åkte hemåt, och så tänkte vi köpa en klassisk dalahäst till min syrra där för att hon velat haft en, och så skulle det tydligen finnas nån billig butik nära Dalahästen, asså the real deal, men den ska ju stå i Sala, men när vi åkte förbi Avesta så stod det en där och vi tänkte va det den? men det var jättesvårt att vända så vi sket i den och tänkte nee, vi åker till den i Sala istället.
Men när vi kommer till Sala - Ingen Dalahäst???? hahah vi hitta den inte! Och det är ju inte som att den är liten och svår att missa. Men vi åkte ju runt i typ halva Sala och den fanns inte! x) haha Go us!
Men aja, så vi sket i den.
När vi sedan kom till Enköping så tänkte vi att vi kunde prova dom där "Lyx-shakearna" på Max, och ah, det gjorde vi, hahahfööör stora asså, orkade inte min, men vi beställde i Driven och han som vi beställde av trodde nog vi var jättekonstiga (y)
Svårt att återberätta såhär vad som hände, roligare när man berättar i verkligheten och när man var där, så ah, jag ska inte ge det ett försök, men roligt blevre!
Och ah, vi skrattade oss i stort sätt hem från Sälen (y)

Kul dag, och när jag kommit hem, vad gör jag, sätter mig framför tv:n -.-
Jag måste ju göra skolarbete. KAN INGEN (förutom en lärare) HJÄLPA MIG???!!!
Bajs.

Och nu ikväll, asså shiiiet!
Såg mailet Carro skickat ut om Paris resan och asså, faaaaaaaaaaaaan vad nice det kommer bli! ;D
Längtar somfan! Inte långt kvar nu! (y)(y)(y)

Men ska väl slagga snart, det har varit en lång dag, och ah, är iofs ledig imorn, men får inte gå upp för sent.
Ska ju besöka praktikplatsen! :) läskigt? svar ja.

schleten bild från veckan,  yesyes.


Peace
/Malin


Kommentarer
Postat av: Benke

haha, jag tror inte någon har pluggat något under hela veckan i klassen!

2011-01-31 @ 10:57:43
URL: http://lifeofarestlessteenager.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0