Ångest blandat med tjockis

Yepyep, så sant som det är sagt.
Ångest pga skolarbetet som MÅSTE göras.. tyvärr.
Asså vet inte hur jag ska få nån sorts motivation till att göra skiten. Vet inte hur man ska komma igång.
För mig är det inte att "bara göra" som Agneta säger.
Skulle fan behöva stödhjälp, så efterbliven som jag är. Komiskt att stödhjälpsläraren ÄR Agneta, vilket inte passar alls med tanke på hur hon fungerar. (n)

Dagen har varit rätt bra annars.. ramlade dock en gång idag :/ bajs, fast stod nästan still, tappade balansen, vilket hände en gång tidigare i veckan, och då stod jag still x) hahah och jag har inte ramlat när jag åkt, än iaf..
En mysgrej på dagen var att det var några liftmänniskor som var jätteglada och verkligen jättetrevliga, typ sa hej när man skulle åka och log och var allmänt mysiga, vilket gjorde att man själv blev mycket gladare. :D
Det är verkligen så att "If you smile, the world will smile back att you". (y)
me like
Nu på kvällen var vi och åt på donken,haha, vi fick för oss att prova den där "El maco fiesta" eller vad den nu hette och asså SJUKT stor! xd haha shiiiet asså. TJOCKISVARNINGAR (y)

Men ah, just nu kollar jag lite halvt på Let's Dance med mamma och pappa. :)
Efteråt är det Parlamentet, yeeeeaaas! ;) (y)

Ni får lite bilder från dagen, och sen får det vara bra med inlägget för denna dag, I'm'a tired'a man'a.

Me like the hopp. :)


Haha, ser så grymt stel ut, men I looove the sky!<3


Gammle Snögoppen!



Toodles
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0