Simpsons (y)

ja jag har varit jätteseg och dålig på uppdateringar lätely.
Men iaf, veckan har funkat rätt bra.
Praktiken har varit rolig so far :)
Fast idag är jag dock sjuk :/ bajs.
Men ah, summering av praktiken - semlor.
haha gjort jag vet inte hur många! men kul är det  :) Gillar dock inte att äta dom äckliga sakerna.

Igår var jag ute på resturang med Jocke för första gången, haha. :) åt plankstek - mums och jäävligt mättande.
men sen gick vi bara hem till honom, drack te och sen sov typ.
Mådde inte så bra igår eftermiddag men tog en ipren och gick vidare, så nu när jag vaknade imorse hos Jocke, märkte jag att jag inte mådde så bra, vilket jag fortfarande inte gör. Det va värst imorse, men fortfarande väldigt förkyld och hängig :/
Kollade på Sagan om ringen hos Jocke på förmiddagen, han var också hemma från skolan.
Men åkte hem runt halv ett och tog en dusch, sen har jag typ bara suttit framför tv:n och tagit det lugnt. Kollade på Simpsons nyss, men nu kollar jag på Sekunderna före katastrofen eller vad det nu heter, Fast tror jag byter till Glee sen klockan halv. haha :)
Vill fan ha Glee serien, har inte sett den så mycket, men gillar att det är en typ amerikansk musikal thingie, fast ändå roliga karaktärer och inte så töntigt.
Fast ah, självklart finns det töntiga scener, men den är ju också amerikansk. ;)

Aja, hoppas jag mår bättre imorn, orkar inte va sjuk. Sen känns det riktigt fail att bli sjuk efter två dagar på praktiken xP haha
Och så är det ju dans imorn, så måste friskna till.
Typ knarka c-vitamin, ipren och sinova eller nåt.
Gud vad peppe jag låter. :)
Men ska fortsätta checka tv:n nu.
Måste kirra några låtar till Ipoden sen också, om jag orkar x)



PEACE
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0