Ojojojoj..

Det var läänge sen jag skrev "på riktigt" nu.
Fan över en vecka sen typ.
not good (n)

Men tänkte inte berätta hela veckan i detalj, men lite kort om varje dag kanske :)

Förra lördagen åkte jag och Jocke hem från honom till mig och här hos mig satt vi typ och spela lite olika saker, haha och sen kollade vi lite film  - "Pirates of the carribean - The curse of the Black Pearl". :)
Jag lagade min kycklinggryta på kvällen, och sen kollade vi på Melodifestivalen, hihi.
VAFAN, Walz gick inte vidare????? riiiktigt dåligt. Han var ju typ den enda med ett riktigt bra bidrag.
Fast jag gillar Brolle. Fast den låten var väl sådär, inte hans bästa direkt. :/
Jocke sov hos mig och på söndagen kollade vi "Pirates of the Carribean - Dead man's chest". (y)
Sen åkte han hem och jag var hemma tills på kvällen då det var dags för dans igen :) Riktigt nice med Girlygirly korren ala cicci <:
Roliiigt
Låten kan ni lyssna på här nere eller klicka på länken om låten inte vill funka. :)

I måndags var det ju Alla Hjärtans Dag och den spenderades först på praktiken, haha, och sen hos Jocke.
Fast inget spec. tycker inte det är nån spec dag över huvud taget. :S
Om man älskar/tycker om någon ska man visa det varje dag, inte bara på den dagen.
Men bara för att så köpte jag blommor till Jocke, haha(y)
Fick två skivor av honom :) Håkan Hellströms senaste och sen Elvis the essentials!
Riktigt nice, love'em both!
Sen beställde vi hem Pizza och kollade "Sagan om konungens återkomst".
Sov där, och på tisdagen blevre praktiken igen.
Hände inte så mycket.
Onsdag - pratktiken, sen hände inte så mycket, haha
Torsdag - praktiken, sen hemma lite innan dansen :)
Det var nice, fast jag är sämst ibland. mm
LÄNGTAR TILL PARIS.

Igår var det praktik dåra, men sen hemma och sen igår kväll var jag hos Tess med lite tjejer på middag för hon fyller 18 på måndaaag - stora tjejen ;) read her blog www.jahtess.blogg.se :)
Det var nice, mycket trevligt.
Kom hem runt halv ett så inte så farligt.
Idag har jag bara tagit det lugnt, tänkte fixa lite musik till Ipoden nya grejeer, sen ska jag till Linnéa. :)

Langar låt och en bild från förra året i Mars i Örebro, haha jättefin!
Men vi hörs sen, puss!





http://www.youtube.com/watch?v=Gem15k-Y9Is

Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0